loading...
عشق

ساحل غم بازدید : 119 دوشنبه 03 اسفند 1388 نظرات (0)

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار

 

 اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .

 

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن

 


منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

منو بخشیدی و من چشمامو بستم

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم

که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

منو ببخش ، منو ببخش .....

 

 منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم....
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم ...

 

گر تو را از ابلهی کردم رها ، برمن ببخش/بر سر پیمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش

راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان/اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش

 

من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم

 

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو

 

 اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش
توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش

 

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره

 

مرا ببخش که همیشه می گویم دوستت دارم / مرا ببخش اگر می بینم که نیستی و باز هم از آن چه نباید ، می گویم / مرا ببخش اگر دل داده گی ات را برای خود می خواهم /من آن یار بی غم نیستم

 

منو ببخش بخاطر همه ی محبت های بیجا ، منو ببخش بخاطر همه کم محبتی هام
منو ببخش بخاطر همه ی دیدنت ها ، منو ببخش بخاطر همه ی نادیده گرفتنهات
منو ببخش بخاطر همه ی توجه کردن های بیجام ، منو ببخش بخاطر ندیدن همه ی توجه هات
منو ببخش بخاطر همه ی دوست داشتنت هام ، منو ببخش بخاطر همه ی دوست داشتنم هات

 


سپید پوش

خاطرات من - عاشقانه های من - دست نوشته های من wWw.Bia2sMs.orG

دست هایت مرا می نوازند هنوز، اشک هایم را پاک میکنند. گوش هایم پر از صدای دلداری توست ، لباس سیاهم را به در می کنی ، مرا در حریر سپید می پیچی ، برایم یک مشت یاس میاوری، یک شاخه گل سرخ بر سینه ام میگذاری، از مو هایم بوی گل های مریم می آید هنوز ، صدای نفس هایت در هوای نفس هایم پیچیده است، آیینه ام می شوی، جوانی ام را باز می آوری، عشق را دوباره میکنی، طعم لب هایت در کف دست هایم آب می شود و تو در من همیشه می شوی .

نقطه ی پایانی نیست، من دیگر تنها نیستم . کسی در من است انگار، کسی به سبکی نسیم از تمامی من عبور می کند .

هرگز تا این حد حاضر نبوده ای، هرگز این گونه زنده نبوده ای، هرگز این مایه عزیز نبوده ای و من هرگز تا این حد تو را دوست نداشته ام .

آری! میتوان نقطه ی پایان را برداشت . زندگی جاری، رازی ابدیست

دوستت دارم



پیامک های عاشقانه ی جدید

( جدیدترین اس ام اس های عاشقانه فارسی ) - ( زیباترین sms های عاشقانه ) - ( جوک اس ام اس های عاشقونه ) - ( شعر عشقولانه jadid فارسی ) www.bia2sms.org

 

سخن ، آغاز گفتن نيست ، نگاهي ميشود گاهي کلام اولين ديدار . . .

****************************

در وفاي تو چنانم که اگر خاک شوم / آيد از تربت من بوي وفاداري تو . . .

****************************

سلام به کسي که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزديک . . .

****************************

کوه چون سنگ بود تنها شد ويا چون سنگ بود تنها شد

من که نه کوهم و نه سنگ ....

****************************

به دنبال کسي هستم که با درد آشنا باشد ،

دلش غمگين ، خودش ساده ، کمي از جنس ما باشد . . .

****************************

منو ببخش که بي خبر تو خلوتت پا ميذارم  / مقصرش تنهاييه من که گناهي ندارم . . .

****************************

تقديم به چشم هايي که در راه ماندند و دل هايي که آنها را نديدند

تقديم به اشک هايي که غرورشان شکست و عهدي که هيچکس با آنها نبست . . .

****************************

سه شاخه گل برات ميفرستم

يکي از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومي از طرف دلمه که دوستت داره

و سومي از طرف چشامه که دلتنگ ديدارت شده . . .

****************************

من به خود ميبالم که در اين عصر يخي / دوستي دارم که دلش آيينه خورشيد است . . .

****************************

بهار آمد که من شيدا بگردم / چو ماهي بر لب دريا بگردم

پلنگ در کوه و اهو در بيابان / همه جفتند و من تنها بگردم

 


اس ام اس های ناب واسه اونایی که دلشون شکسته 

 ( اس ام اس عاشقی ) - ( اس ام اس غم انگیز ) - ( اس ام اس غمگین ) - ( اس ام اس ناراحت کننده ) - ( اس ام اس عاشقانه غم انگیز ) - ( payamake ghamgin ) - ( payamake jadid ) - ( sms gham ) - ( sms ghamgin ) - ( sms jadid ghamgin ) - ( پیامک غمگین ) - ( جملات غمگین ) - ( پیامک انتقام ) - ( پیامک جدید ) - ( پیامک دل شکسته ) - ( پیامک دوری ) - ( اس ام اس خیانت ) -

از قديما گفتن کوه هرگز به کوه نميرسه دل بسوزون ولي بدون آدم به آدم ميرسه


******************************

ديگه بي تو نمي ميرم...
توئم با بي کسيت سر کن
تو حقت بدتر از اينه که دل تنگم بموني...

******************************

گفتمش دل مي خري؟ پرسيد چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند! خنده کرد و دل زدستانم ربود. تا به خود بازآمدم، او رفته بود! دل زدستش روي خاک افتاده بود! جاي پايش روي دل جامانده بود...

******************************

خودت رفتي ولي عشقت نرفته... من عاشق تر شدم هفته به هفته

******************************

از تو دلگيرم...از عاشقي سيرم...درسته بي تو ميميرم...ولي ايندفعه ميرم

******************************

چو کس با زبان دلم آشنا نيست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو ياري مرا نيست همدرد ، بهتر
که از ياد ياران فراموش باشم

******************************

حيف اين چشمهام که براي چون توي بي ارزشي اشک ريخت!
 
و چه ساده دلم که هنوزم دوست داره

******************************

از دست رفيقان عقرب صفت دوستي با مار كبري آرزوست

******************************

هر کي دلتو شکست صداشو در نيار يه روز دلش مي شکنه صداش در مياد

******************************

کسي چه مي داند شايد، اين قدر همديگر را دوست نمي داشتيم اگر از دور به تماشاي روح هم نمي نشستيم . کسي چه مي داند اگر آسمان ما را جدا نمي کرد شايد، اين قدر به هم نزديک نبوديم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 2,479