loading...
عشق

؟

ساحل غم بازدید : 138 دوشنبه 03 اسفند 1388 نظرات (1)


وقتی که با اعتراض همسرم مواجه شدم ! چند فکر بر ذهنم گذشت

اول : با منطق جوابش را بدهم ......طول میکشد و اعتراض ادامه مییابد دوست نداشتم .

دوم : زود مقابله کنم در نطفه خفه کنم ....... آتش اعتراض باقی مانده یک بروز خواهد کرد که توان جلوگیری نداشته باشم

سوم : اجازه دهم سخن اعتراض آمیزش را بگوید ..... آرام شده در طول زمان او را روشن کنم .

چهارم : ...........

شما فکر میکند چه کنم ؟

آیا نمی شد راهی که شایسته مردم و عرف عقلاء بود برای اعتراض گروهی پیدا نمود .

آیا هرکس به امری معترض شد راهی برای او هست . وقتی نقد بی فایده میشود چه راه برای توجه دادن دیگران هست ؟؟؟

شما چه فکر میکنید    ؟
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تو اگه اسمتو بگی منم میگم در تاریخ 1348/10/11 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

خوش ام اومد توهم از اسم مستعار برای وبلا گت استفاده کردی.
خب جناب ساحل غم منم محمدم شکلک میای همدیگه رو لینک کنیم تا بازدید بیشتر داشته باشیم. خبرشو بده.
www.image.rozblog.comشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 2,472